|
|
Her er du: /
/
Hvad nu Hvis
|
|
Hvad nu hvis..!
Rotter
Har du set set rotter i bebyggelsen skal du kontakte Ejendomsmesteren i dennes arbejdstid.
Vandskade
Får du vandskade i din bolig, skal du kontakte Ejendomsmesteren i dennes arbejdstid. Sker dette udenfor
Ejendomsmesterens arbejdstid, - se AKUT Telefonnumre
Strømsvigt
Har du ikke noget strøm i lejligheden skal du gøre følgende:
- Tjek om der er lys i resten af bebyggelsen, - har din nabo strøm, - er det om aftenen, så se om gadebelysningen fx. virker
- Er der ikke noget lys i resten af bebyggelsen eller på gaden, så skal du kontakte DONG eller blot afvente, at strømmen kommer tilbage,
der er formentlig tale om et større strømsvigt som DONG tager sig af.
- Er det kun din bolig der er uden strøm skal du kontakte Ejendomsmesteren i dennes
arbejdstid. Sker dette udenfor Ejendomsmesterens arbejdstid, - se AKUT Telefonnumre
Myrer
Myre kan være et stort problem, har du mange myre kan du afhente myregift hos Ejendomsmesteren se åbningstider
her Kontakt Ejendomsmesteren. Ejendomsmesteren / Funktionærerne kan også hjælpe med myre inde i lejligheden.
Skimmelsvamp
Har du mistanke om skimmelsvamp skal du kontakte Ejendomsmesteren i dennes åbningstid Kontakt Ejendomsmesteren.
Det er vigtigt at du dagligt lufter ud i din lejlighed 5 - 10 minutter hver dag. Her er et en PDF fil med gode råd til hvordan du fjerner skimmelsvamp, samt
hvordan du holder din bolig sund. Klik her
TV signal
Har du problemer med dit TV signal kan du gøre følgende:
- Tjek dit eget TV - er det tilsluttet strøm, sidder antennestikke korrekt i TV'et og sidder det også korrekt i vægen.
Hvis TDC / YouSee tilkaldes og det er dit eget TV der er fejl på, så kommer du selv til at betale for udkaldet.
- Tjek evt. med din nabo om de har samme problem. Du skal dog være opmærksom på, at din nabo kan have afmeldt grundpakken
fra YouSee, og derfor heller ikke har noget TV signal, og så skal du også være opmærksom på, at din nabo ikke nødvendigvis har samme
antal TV kanaler som du selv har.
- Hvis der er flere i bebyggelsen der har samme problem, så er der formentlig tale om et større nedbrud som
TDC / YouSee tager sig af, du kan kontakte TDC / YouSee på telefon 7070 4040
- Er du den eneste der har problemet, kan du kontakte TDC / YouSee på telefon 7070 4040
|
|
|
|
Torveparken afd. 22 |
Kontortid |
|
Åstedvej 2, 2860 Søborg
Tlf. 4494 5237
E-mail: em4722@abg.dk
|
Daglig kl. 9:00 - 10:00
Onsdag tillige kl. 17:30 - 18:00
|
|