TORVEPARKEN AFDELING 22

Forside

Kontakt os

Om os

Informations arkiv

Her er du: Forside  /   Kontakt  /   Hvad nu Hvis

Hvad nu hvis..!

Rotter
Har du set set rotter i bebyggelsen skal du kontakte "Rottefængeren" og dermed kommunen for at anmelde det. Det er den enkelte beboer/borger der selv skal anmelde fundet af rotter.

Her er link til kommunen Link

Vandskade
Får du vandskade i din bolig, skal du kontakte varmemesteren i dennes arbejdstid. Sker dette udenfor dennes arbejdstid, - se Kontakt Varmemesteren

Strømsvigt
Har du ikke noget strøm i lejligheden skal du gøre følgende:

  • Tjek om der er lys i resten af bebyggelsen, - har din nabo strøm, - er det om aftenen, så se om gadebelysningen fx. virker
     
  • Er der ikke noget lys i resten af bebyggelsen eller på gaden, så skal du kontakte DONG eller blot afvente, at strømmen kommer tilbage, der er formentlig tale om et større strømsvigt som DONG tager sig af.
     
  • Er det kun din bolig der er uden strøm skal du kontakte varmemesteren. - se Kontakt Varmemesteren
     

Myrer
Myre kan være et stort problem, har du mange myre kan du afhente myregift hos Varmemesteren se åbningstider her Kontakt Varmemesteren. Varmemesteren / Funktionærerne kan også hjælpe med myre inde i lejligheden.

Skimmelsvamp
Har du mistanke om skimmelsvamp skal du kontakte Varmemesteren i dennes åbningstid Kontakt Varmemesteren.

Det er vigtigt at du dagligt lufter ud i din lejlighed 5 - 10 minutter hver dag. Her er et en PDF fil med gode råd til hvordan du fjerner skimmelsvamp, samt hvordan du holder din bolig sund. Klik her

TV signal
Har du problemer med dit TV signal kan du gøre følgende:

  • Tjek dit eget TV - er det tilsluttet strøm, sidder antennestikke korrekt i TV'et og sidder det også korrekt i vægen. Hvis TDC / YouSee tilkaldes og det er dit eget TV der er fejl på, så kommer du selv til at betale for udkaldet.
     
  • Tjek evt. med din nabo om de har samme problem. Du skal dog være opmærksom på, at din nabo kan have afmeldt grundpakken fra YouSee, og derfor heller ikke har noget TV signal, og så skal du også være opmærksom på, at din nabo ikke nødvendigvis har samme antal TV kanaler som du selv har.
     
  • Hvis der er flere i bebyggelsen der har samme problem, så er der formentlig tale om et større nedbrud som TDC / YouSee tager sig af, du kan kontakte TDC / YouSee på telefon 8080 4050
     
  • Er du den eneste der har problemet, kan du kontakte TDC / YouSee på telefon 8080 4050